mandag 25. juni 2012

Nytt på soverommet

Måtte gjøre noen endringer på soverommet vårt som ble for sterilt følte jeg. Ville egentlig ha et frittstående klesstativ, men vi har dessverre for liten gulvplass. Da er det greit å bruke en gardinstang som man kan henge favorittklærene sine på :) Synest det ble noe mer med hele rommet. 








Tusen takk for alle fine kommentarer på innlegget under, dere er herlige! Tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg er en av de 10 finalistene i Norges vakreste hjem. Og tusen takk til alle som har stemt på meg! :) Veldig takknemlig! :)

Ha en fortsatt strålende kveld!


Klem Lene

16 kommentarer:

Lisette sa...

Yo Lene! Kult innlegg, fresht og funky....likte det....gratulerer igjen, så spennende. Tenkte på og melde meg på, men er ikke tøff nok;) hehe

lillpastill sa...

Så utrolig LURT!
Liker virkelig det jeg ser.. Takk for supert tips.. :)

Hege Morris sa...

Så lekkert! ble kjempefing
og stilige klær ikke minst!
ha en fin kveld! klem Hege

Lisette sa...

Du likte ordbruken min altså:)...

Anonym sa...

Hei!
Herlig løsning:)

Ha en strålende uke

Klem Merete

Min Lykke sa...

Så lekkert vettu - knalltøft!!
Og gratulerer som finalist, absolutt vel fortjent!!:)
Klem fra Kristin

Elisabeth sa...

Så kult det ble, masse personlighet inn
i interiøret med en gang!

Takk for fine ord Lene, det varmer : )
Håper uken blir fin!

KLEM

Unknown sa...

Oi, kult! Smart å bruke gardinstang da :)
Også så fint det ble!

Ha en fin uke :)
Klem Elisabeth :)

Marit sa...

Dette ser ut som soverommet til en skikkelig fashionista. Lekkert.

Unknown sa...

Lekkert!!
Jeg har kjøpt meg en slik stang jeg og, men kommer aldri så langt som og henge den opp, hehe:)

Gratulerer så masse med finaleplass, vel fortjent, dere har det så FLOTT!!

Lykke til ♥

Jatte sa...

Superstilig!!!

Ha en herlig uke,
Klem Jatte♥

små øyeblikk med cams sa...

Så kult det ble!! Stilige klær også :)
Ønsker deg en flott tirsdag og en god uke videre.
Klem Camilla

Lotta sa...

Lekkert og kuuuuuule klær!!!!!!;)

bohemian girl sa...

Superfint Lene! Dette gjorde seg virkelig! Og DE perfekte klærne...så kult! Kjempekoselig å se deg også i går. Jeg ringer deg så fort hyllen kommer, og da håper vi at det skjer fort..!! :) Stor klem Bente

bohemian girl sa...

PS: Du er superflink! Håper inderlig du vinner! Klem

STYLIZIMO sa...

Ja, er det ikke kjekt? Er så fornøyd med gardinstangen vi har på soverommet. Endelig får jeg planlagt antrekkene;)
Veldig fint!!

Klem Nina