fredag 15. juni 2012

Giveaway

I anledning at bloggen min nå er 1 år så kjører jeg igang en giveaway. Det er nettbutikken Loving som jeg er så heldig å få lodde ut en nydelig dådyrpute fra danske By Nord. Dyreprint er så fint!  Du kan besøke deres flotte hjemmeside HER.




Reglene er som følge:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å bli følger av bloggen min
1 lodd for å like bloggen min på facebook
1 lodd for å like Loving på facebook

Du kan max ta 4 lodd

Fristen er 7 Juli


Skriv gjerne hvor mange lodd du tar.

Imorgen reiser vi til danmark og det trenger jeg virkelig nå!

Så god sommer alle sammen, så snakkes vi når jeg er tilbake :)


Klem Lene


102 kommentarer:

meaningmoon sa...

Ååå så herlig pute, blir veldig gjerne med og trekker 4 lodd :-) God tur til Danmark, deilig å være Norsk der har jeg hørt ;-) klem.

Anonym sa...

Gjett om eg blir med,tar 3 lodd eg:)
Fin helg til deg!God tur til Danmark!
Klem

Hiltonfruen sa...

For en flott giveaway! Putene fra By Nord er bare rålekre!!
3 lodd til meg.
God tur til herlige Danmark:)

Renata sa...

Gratulerer med 1 års dagen!
Såååå nusselig pute!
Prøver lykken med 1 lodd jeg.

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

mormormonashjørne sa...

Vil gjerne være med på trekningen. Er allerede følger av bloggen din.

Krysser fingrene for denne flotte puten.

Tipser også om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.com

Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Hei.
God tur!

Tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Vibeke fra Bengtgarden sa...

De nydeligste putene, trenger virkelig en slik til go stolen, og så passer det jo helt perfekt med trekning samme dag som jeg kommer hjem fra Spania ti hi ;-)

4 lodd på meg, og et ønske om en nydelig tur til deg. Nyt tiden og senk skuldrene og slapp av <3 Det fortjener du - virkelig!

1000 klæmma

Rene Linjer sa...

Gratulerer med 1 år! Jeg vil gjerne være med og tar tre lodd. Riktig god tur til Danmark! Klem fra meg

Lill Therese sa...

Jeg vil også bli med - 2 lodd går jeg for! Gratulerer med 1 bloggeår ;) Håper Danmarksturen blir fin!

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års dagen!
Tar 3 lodd :-)
Nå krysser jeg fingrene for å vinne!
(fannydeak@hotmail.com)

Lillekatt sa...

Gratulerer så mye!! Jeg tar fire lodd og håper på det beste :_)

Ha en herlig helg!!

Nina sa...

3 lodd på meg :)
Hilsen Nina
Nina.sand@me.com

Bodil sa...

Grattis m 1 år;-)
2 lodd til meg takk!!
God tur til Danmark.
Klem Bodil

KristineS sa...

Gratulerer med 1 års jubileum!!

Nydelig pute :) Jeg prøver lykken med 3 lodd!

Ha en herlig Danmarksferie :)

/Kristine (k_stordal@hotmail.com)

eventyrLise sa...

Nydelig pute. trekker 4 lodd

Linnéa sa...

Hurra for 1 års jubileum :)

Jeg trekker 2 lodd.

Ha en fin lørdag :)

cathrine - trettien [31] sa...

Å, perfekt pute til barnerommet! 4 lodd på meg ;)

Anonym sa...

Den hadde vært perfekt på barnerommet. jeg tar 4 lodd!

Klem Kristine Lundhagen

Hjertebank sa...

Gratulerer så mye med ettårsdagen :) Denne puten ønsker jeg meg så jeg tar fire lodd og krysser fingrene!

Villa Oss sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Villa Oss sa...

Så skjønn pute!
Jeg prøver lykken med 2 lodd :)

God lørdag!

mormor sa...

fin pute,som jeg gjerne skulle vinne;) så jeg tar 3lodd og håper på vinnerlykke! mvh.turid.grubben@gmail.com

Lillian sa...

NYDELIG! tar 4 lodd jeg :)
Klem, Lillian

Line S. sa...

Hei
Jeg prøver lykken med 4 lodd :-)
God helg!
line.strandli@gmail.com

Fine Friminutt sa...

Så fin! Jeg tar to lodd:-) God tur til Danmark!

Minna sa...

Hej och Grattis!

Jag är gärna med i din skön Giveaway! 2 lott, tack :D

Trevlig sommar!

minnapo1@gmail.com

ELLEMELL sa...

prøver gjerne lykken emd to lodd, og feirer ett års dagen din:)
sånn dådyrpute vil jeg ha!
klem ellemell

Camilla sa...

Denne puten er så lekker. Prøver lykken med 4 lodd.

Velkommen sa...

Så nydelig pute!! Den hadde virkelig vært prikken over "i'en" i sofaen min. 3 lodd på meg :-) God tur til Danmark!!

Kjersti sa...

Jeg er med ;) Den er jo bare såå fin! Tar to lodd jeg. Håper du får en topp ferietur med fint vær:) Klem

Veronica (Villa Wegner) sa...

Tvi tvi! 4 magiske lodd til meg:-)

Gratulerer så mye med 1-årsdag.

Laila sa...

Nydelig pute, jeg vil gjerne være med! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke!
God sommer!
Laila
lai-ola@online.no

Li/Småtingene sa...

Trekker ett lodd :)
Nydelig pute!

:-)

nr.15 sa...

Å tenk å bli den heldige vinneren av den nydelige puta da<3
Tar 3 lodd jeg:)

Charlotte

Anonym sa...

tar gjerne et lykkelodd :)

elisabethbergstol@hotmail.com

Anonym sa...

tar gjerne et lykkelodd :)

elisabethbergstol@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med og tar 3 lodd!
Irena
irenaruskinja@gmail.com

May W sa...

2 lodd til meg. Elsker By Nord :)

Anonym sa...

Lekker. Hadde passa fint på verandaen vår.
Satser ett lodd.

tomabjer@online.no

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med :)
Tar 1 lodd.

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Hipp hurra deg deg på 1 års dagen:)
Denne puta er nydelig- krysse fingrene for at den finner vegen til meg;)
Tar 4 lodd eg:):)
Ha ein fin fin dag videre:)

Camilla

Geroannie sa...

4 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Anonym sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Anonym sa...

Søteste puta<3

2 muligheter.

Spirulin@hotmail.no

Laila.lovseth sa...

Nydelig pute! Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd (kommenat + følger + liker på fb).

Krysser fingrene!

Laila.lovseth@hotmail.com

Byfrua sa...

For ei flott pute, denne VIL jeg vinne:)).
Trekker 3 lodd - kommentar, følger og liker deg på face.
God tur til Danmark.

Klem Veroncia

Unknown sa...

4 lodd på meg...:)

Dronninghuset sa...

HEI,
KOSELIG Å STIKKE INNOM DEG, OG MORO MED GIWE-AWAY.
2 LODD TIL MEG.
MASSE HILSENER TOVE

BMB sa...

Hei!

Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Judith sa...

Nydelig pute! Deltar med et lodd:)
Hilsen judith@mimer.no

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum for bloggen! :D Håper du koser deg i Danmark!
Trekker 4 lodd, mega flott pute (og alt annet Loving har å by på!)
-Helene-
riola@live.no

Frøken Rosa sa...

3 lodd på meg :) Tvi Tvi . . .

Anonym sa...

Skjønnere pute har jeg kanskje aldri sett...!
3 lodd håper jeg på, liker av begge FB-sider!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

karina sa...

Hei
Åhh for en fin pute! prøver lykken med 4 lodd :-D
Mvh Karina (kahane43@hotmail.com)

Unknown sa...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Jeg vil veldig gjerne prøve lykken.
( \_/ )Jeg trekker full pott
(=’.'=) 4 lodd til meg..
(«)_(«) Gratulerer med 1 års dag på bloggen.. Ønsker deg en kjempe fin sommer.. Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med jubileum!
1 lykkelodd til meg denne gangen.
God tur til DK

Anonym sa...

Hei.

Kjempefin pute, tar 1 lodd.
Hilsen Kjerstin (kjerstinlindgard@yahoo.no)

Bjørkli Søndre sa...

Gratulerer med 1 års jubileum og som en av finalistene i norges vakreste hjem. Mye å glede seg over her da! :-)

For en flott give away, blir så klart med med to lykkelodd!

Anita sa...

2 lodd på meg :)

Kos deg masse på ferie :)

Klem Anita

Lille familien i nr.9 sa...

Gratulerer!!

*Kommenterer og følger blogg*
2 lodd :)

Anonym sa...

Den hadde vært kjekk, ja....
Ha en flott sommer, 1 lodd på meg.
Hilsen Linda O. (linda.olsen@dabb.no)

Silje sa...

2 lodd til meg. God tur til Nabolandet, og Grattis som finalist;)

Fotballhjerte sa...

Heihei!

Kom tilfeldigvis over bloggen din, og den var jammen fin!! Skjønner godt du er finalist til Norges vakreste hjem. Ønsker deg masse lykke til.

Jeg vil gjerne være med på giveawayen din, og trekker 3 lodd! :)

Ønsker deg en fin kveld.
Hilsen Lene

heges verden sa...

Vil gjerne være med og tar 4 lodd.
Ha en fin ferie.
Hilsen Hege

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne ha 2 lodd :-D
Gratulerer med finaleplass, moro!!!

Klem Karianne

Anonym sa...

To lodd til meg, følgar og kommentar. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

guitar_love sa...

Denne var da supernusselig! Passer rett inn i sofan med ugleputa som jeg har fra før!! 1lodd fra denne kanten!!
Mvh Siri :)

Ida Lind sa...

Jeg tar med meg fire lodd jeg da.
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Miss Susie and the Bandits sa...

Hurra for 1-års dag!!!
Kjempefin pute.
2 Lodd på meg ;-)
Ha en fin Danmarkstur :-)
Klem
Susanne

Anonym sa...

jeg er med . uglylizz78@gmail.com

1 lodd

lillpastill sa...

ELSK! Jeg hiver meg på og prøver lykken med 2 lodd.. ♥
Gratulerer så mye med 1 års dagen.. :)

Hege sa...

Åhhh, nyyydelige putene!!! Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd;) Og du, gratulerer med plass i finalen! Veldig fortjent altså, du har et nydelig hjem!!!

Klemklem fra meg

Anonym sa...

JA JEG VIL GJERNE HA OG ELSKER BLOGGEN DIN. HÅPER JEG VINNER DENNE GANG:))))))

SILJE-HOLM@C2I.NET

Anonym sa...

Jeg er med :D
deltar med 3 lodd, kommentar+
liker x 2 :)

Ha en god tur!

Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Franciskas Vakre Verden sa...

Hei Lene! :-) Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker to lykkelodd og krysser fingrer! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen min, Vinn gavekort på kr. 1000,- fra Dansk Design. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

Merete K. sa...

Heisann :-)

♥ Vil gjerne få være med og takker ja til 4 stk lodd.
Ha en riktig GOD SOMMER! ♥

Sommerhilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Anonym sa...

Jeg deltar gjerne og tar ett lodd.

privatrett ætt hotmail.com

Anonym sa...

Tar 4 lodd:) kjempeflott pute.
mvh Janne
jannebabzen@hotmail.com

Heidi sa...

Smelt, jeg ønsker meg et dådyr. Tar 2 lodd.
Gratulerer med 1 års dag:)

madebyjulia sa...

digger puten, og vil gjerne ha 4 lodd:)

Anonym sa...

Nyyydelig pute :) Ett lodd

elisabethbergstol@hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd på meg:)

-Ida Johanne-
ida_jc@hotmail.com

Jane sa...

For en nydelig premie. Klart jeg er med :) Trekker 4 lodd jeg.

klem Jane

24 sa...

2 lodd til meg :)
denne puten er hjertlig velkommen til oss :)

henriette

Anonym sa...

Prøver meg med 1 lodd!

Mvh
Wendyydnewl@hotmail.no

Anonym sa...

Heisann!
Tre lodd på meg!
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Monika Taarneby sa...

Hei

Full pott på meg :) Liker, liker, følger og kommenterer :)
Gratulerer så masse med 1 års dagen :)

Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 3 lodd :)

Mvh
Hege

hege_boe@hotmail.com

Jorunn sa...

Prøver meg med 1 lodd :)

Signe Helene sa...

Nydelig nydelig pute! De har så utrolig mange fine!
Jeg liker begge facebooksidene og krysser fingrene med 3 lodd!
Kos deg på tur! :)
(signe@epost.no)

Tom Kenneth Green sa...

Nydelig premie :)
3 lodd på meg :D
Krysser fingrene å håper det holder :)


tomkgreen@hotmail.com

Tina sa...

2 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com

katrine_karlsen sa...

4 lodd :D

Mvh Katrine

katrine_karlsen@hotmail.com

Marion sa...

1 lodd til meg ! Tvi-tvi :-) rossland84@yahoo.no

May W sa...

2 lodd til meg ) ELSKER by nord :)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Anonym sa...

Hei på deg!

Denne puten var flott!
Er så glad i dyr, så denne kunne jeg virkelig tenke meg å vinne!!!!
Trekker 3 lykkelodd.

Mvh. Guri Marie
guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Vimså sa...

En nydelig pute - som ville ha passa fint i gostolen min utover høsten..
Prøver lykken med 3 lodd:-) (lik FB, følger og kommentar)
Ønsker deg ei stålende helg - og gratulere med nominasjonen:-)
Klem Mari Johanne

Kjersti1982 sa...

3 lodd på meg :)
kjerstiogkim@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med det første året! Du har laget en fin ett-åring. Jeg kaprer 2 lodd (kommentar + følger). En nydelig premie.

Hilsen Fama

Anna sa...

God tur! Jeg tar 2 lodd (kommentar + følger).
Hilsen Anna (anna_naug@hotmail.com)

Lene i Annekset sa...

Vil gjerne være med i trekningen og tar ett lodd! Gratulerer med finaleplass! :)