tirsdag 19. juni 2012

Finalekandidat i Norges Vakreste Hjem!

Ble helt overveldet over mailen jeg fikk rett før vi skulle reise på ferie, at jeg var en av finalekandidatene i Norges Vakreste Hjem! Og jeg fikk litt sjokk idag da dette ble publisert på boligpluss og tv2 sine sider som en av 10! Trodde det var mange flere jeg :) Er veldig hyggelig om du vil gi din stemme :) Du kan se bildene HER




Idag skal vi til Legoland og jeg gleder meg som en liten unge!!!!


Ha en super dag alle sammen!


Klem Lene

25 kommentarer:

Torill sa...

Gratulerer! Kjekt å berre verte nominert! Lykke til med konkurransen og god tur til Legoland.

Martha sa...

Så gøy..syntes jeg kjente igjen noen av bildene der..masse lykke til!!
Og god tur:)

Klem!!

Elisabeth sa...

Så gøy!
Gratulerer med finaleplass, og
gratulerer med 1-årsdag for bloggen!!
Nå må jeg inn å ta en kikk på bildene
fra det vakre hjemmet ditt : )
Kos dere masse på ferie,
god klem fra meg

Hege Morris sa...

Gratulerer så mye!! Velfortjent!!
klem Hege

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse, og masse lykke til! :D

God tur til Legoland :)

Unknown sa...

For et nydelig hjem du har! Ønsker deg lykke til i konkurransen :)
Klem Elisabeth

Unknown sa...

Så gøy! Gratulerer og lykke til! ♥

Vicky

Precious Home sa...

Gratulerer så mye!

Ha en fin dag!

Anette Willemine sa...

Så utrolig gøy! Gratulerer SÅ masse, Lene! Skjønner godt at du er plukket ut. Hjemmet ditt er så vakkert.

Nå kan du gå inn i ferien med en ekstra gladfølelse!

Klem,
AW

STYLIZIMO sa...

Ååå, gratulerer! Så moro :)
Klart jeg skal stemme.

Lykke til!
klem Nina

Monica sa...

Gratulerer!
Vet du hvilken husleverandør som har bygd huset deres? Syns det er kjempefint!

Flisan sa...

Gratulerer så mye !!
veldig moro!!
Ikke rart, det er kjempefint hos deg !!
Ha en fin kveld :-)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Jaa, det såg eg. Grattis. Så gøy :-) Blir spennande å følga med videre å sjå kva som skjer. Eg skal stemme på deg. Må inn å sjå på resten og nå, har berre sett deg og nokre få. Kos dykk på ferie. Ennå 5 veker til eg starter min :-/

Anonym sa...

Hei!
Gratulere med finale-plass:) kjempe gøy og et herlig hjem du har!
Ønsker deg god tur til Danmark
Ha en god kveld

Klem Merete

bohemian girl sa...

Gratulerer så innmari mye! Dette har du virkelig fortjent! Så klart jeg skal stemme på deg! Håper du vinner. Klem Bente

Villa Oss sa...

Så det på God Morgen Norge i dag tidlig. Synes det var noe kjent med den fine stua :)

GRATULERER SÅ MYE!!! Så moro :)

Kjersti sa...

Tittet innom Boligpluss og syntes jeg så noen kjente rom;) Virkelig fortjent, kan tenke meg det var gøy å få den beskjeden! Du fikk uten tvil min stemme, med et av de mest inspirerende hjemmene jeg vet om :) Fin ferie til deg, klem

Lillekatt sa...

Fy søren så gøy!!! Veldig fortjent!!

Og ja, det nærmer seg - heldigvis ;-)

Klem!

Gammelt og nytt sa...

Så gøy=0)) Har vert inne å stemt på deg=0) Også delt det på facebook. Ha en fin helg.

Hege Morris sa...

Ha en fortsatt fin tur!
Håper du blir med på utfordringen! klem hege

Myke minutter sa...

Gratulerer så mye med finaleplassen!! Jeg har lenge vært inspirert av hjemmet ditt og stylingen din :) Du er en av mine to favoritter til Norges vakreste hjem! Ha en fortsatt super St.Hans kveld :) Klemmer

Fruehuset sa...

Wow! Så flott:) Gratulerer så masse og lykke til:)

God ferie

lillpastill sa...

GRATULERER!! Så utrolig kjekt! :)

Karoline sa...

Jeg ble så glad da jeg så at du var en av finalistene :D Gleder meg sånn til å følge med fremover! Jeg er jo så glad i bloggen din :)
Ha en fin uke! Klem

Unknown sa...

Gratulerer!! :))