tirsdag 29. mai 2012

Mer hagebilder

Det har vært noen fantastiske dager i pinsen, strålende sol! Måtte benytte sjansen å ta noen bilder da :) Endelig blomstrer syrinen vår også. Den er litt tregere enn alle andre, hehe :) Vi har også innkassert denne i terrassen, en fin detalj.








Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen! Setter pris på hver eneste en :)

Slenger meg samtidig på Lisettes utfordring, vis meg ditt uterom. Du kan gå inn på bloggen hennes HER.


Fortsatt fin uke!


Klem Lene

20 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hei snupp!!
..som tatt ut av et magasin dette her jo!!
Så vakre bilder!
Selv om vi har ulik stil, lar jeg meg stadig inspirere av deg og stilen din :)
..dersom du er i Skienstrakter er så hjertelig velkommen på takterrassen for en kopp iskaffe eller to ;)

24 sa...

oi for en fin terasse :) den såg herlig ut.

Kjempe flott leilighet du har stylet og (såg bildene under )

ha ein fin kveld :)

henriette

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Så utrolig lekre bilder av hagen! Ja, vi har hatt en fantastisk pinse :) Ha en fortsatt fin kveld.
Klem c.

n i n a s hjem sa...

Kjempefint :)
Enig med Ida - som tatt ut av et magasin :)

Anonym sa...

Så flott terasse,sikkelig idyllisk med hagemøblene,blomster og alt,knallfint:)
Så deiligt dette fine været vi har hatt:)
Fin kveld til deg!
Klem

bohemian girl sa...

Utrolig fint dere har det...og jeg har jo vært så heldig å se det 'live' også..:) Flotte bilder som vanlig. Klem fra meg

Frk Elton sa...

Oi det var en kul terasse med mange stilige detaljer :) De skal lagres som inspirasjons til senere :)
ha en flott kveld!

Lisette sa...

Nydelig uterom, og fine klare bilder;) Lekkert, snuppa;)

Anonym sa...

Hei!
Så koselig ute-rom du har:) kjempe lekkert
Fortsatt god kveld

Klem Merete

Elisabeth sa...

Herlige bilder!
Kjempefint med syrinen innlemmet i terrassen,
fin detalj jeg må huske på til vi kommer oss ned på
bakkenivå også ; )

Måtte bare varmen komme tilbake nå, i hvertfall
en mellomting!

Fin styling under her óg, blir spennende å følge med deg fremover.
God klem fra meg

ELLEMELL sa...

kjempefine hagen!
ser så ydyllisk ut!

håper dere får kost dere masse her i disse fine dager:)
klem elllemell

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hærlige bilder ;-) Her er syrinen enda tregere - eller rettere sagt er kanskje alt er litt tregere her ;-)

I dag har jeg lurt på om jeg måtte finne fram vinterjakka igjen! Utrolig kjedelig med slike dager.Så jeg slenger meg på Elisabeth og håper virkelig varmen kommer tilbake snart.

Fin tirsdagskveld til deg ;-)
Klæm Vibeke

Myke minutter sa...

Så fint dere har det på terrassen!! Hvor er hagemøblene fra? Ha en super tirsdagskveld :) Klemmer

takhøyde sa...

Knallfint hos deg!!!
Sååå misunnelig på den syrinen!!!
Min har nesten ingen blomster i år!!
klem Heidi :)

Anne Grete sa...

Åhhh, så utrolig lekkert!! Her kunne jeg LETT ha ligget å sola meg :)

Klem

elviras drops sa...

Her kunne eg lett ha slått meg ned. Drømmeterrasse!

Unknown sa...

Kjempefin!!! Flote bilder og jeg liker alt du viser!!!
Håper dere kan bruker den masse!!!

Vicky

Sweet Chili . sa...

Så flott uteplass dere har:) Virkelig vakkert og fresht!

Liker godt at dere har satt planter ned i plattingen, det gjorde susen:)

Klem fra Pernille

Kjærester på tur sa...

Lekker veranda, og for noen flotte blomster!

Anna sa...

Veldig fin hage! Finner mye god inspirasjon på bloggen din:) Hvor har du kjøpt utesofaen?