søndag 3. november 2013

Vinterstemning

Det skal ikke så mye til for å få litt vinterstemning her. Noen bokstaver som blir til ord er nok for meg. Har forelsket meg helt i bokstaven fra House Doctor! Og masse lys er tegn på kaldere dager. Ser frem til at snøen laver ned, å vi kan sitte inne å kose oss med noe varmt å drikke og levnde lys.




Nå er det bare å glede seg til snøen kommer, det gjør iallefall jeg. Det er en fin årstid, og nå som julen nærmer seg med stormskritt, så er det ekstra kos :)




Slenger meg på månedens utfordring hos NIB som nettopp er vinterstemning. Du kan gå inn på siden HER.

Ha en fin ny uke! :)

19 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Så koselig bidrag, digger disse bokstavene:) Lykke til! Dette var så fint. Klem Ann Elin

Rene Linjer sa...

Så fint Lene! Digger lysbokstaven og grisen med kjede:-) Masse deilige puter og god stemning. Lykke til !

Unknown sa...

Lekkert lekkert!!
Du er så flink:)
Og jeg digger bokstaven ♥

mille m sa...

Så lekkert bidrag, koselig stue))
Og den lysbokstaven er bare så kul, digger den!
Klem Camilla

Lotta sa...

6 ord fra meg: Love it!!!!


KLEMMER

Anonym sa...

Nydelig bidrag❤️

Lite hi sa...

Så utrolig flott! :)

Lykke til!

Stor klem fra Lite hi

Malla sa...

Stilig bidrag. Og vinterstemning deluxe;)
Liker!

Pernilles Interiørsysler sa...

Så kult!!

Digger S-en, grisen og lysestaken- i grunn alt ;)
Lykke til, og ha en fin kveld :)

Klem

toves sammensurium sa...

Kjempetøft bidrag...jeg sliter litt med denne utfordringen selv jeg så vi får se om jeg blir med eller ei :)
Men du hadde løst oppgaven helt perfekt :))))
Toveklem :)

små øyeblikk med cams sa...

Nydelig bidrag, tipper dette når langt :)
Kule detaljer, love it!
Ønsker deg en fin kveld videre og masse lykke til!
Klem Camilla

små øyeblikk med cams sa...

Nydelig bidrag, tipper dette når langt :)
Kule detaljer, love it!
Ha en fin kveld videre og masse lykke til.
Klem Camilla

Unknown sa...

Veldig kuult med de bokstavene ;))
Klem Elisabeth

Barkeblikk sa...

Jøss, så kult! Har jeg aldri sett før :-) Forelsket meg litt i den lysestaken på bordet jeg, så enkel, men så pen :) Lykke til i utfordringen, og håper du får en fin torsdag. Klem fra Monica.

JEG og libellen. sa...

Tøft, likte lysbokstaven.
Flott bidrag.

Prøvde å legge meg til som følger, men den ville vist ikke i dag.

Kristin

Sweet Chili . sa...

Hei fine du:)

For et fint bidrag: S én er jo råkul! I like:) Er sikker på at du kommer langt i utfordringen med bildet ditt!

Jeg har forresten helt glemt å svare deg på spørsmål ang peisen. Vi "murte" den opp med brannplater som senere ble sparklet og malt.

Ha en fin fredag!

Klem fra Pernille

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Kuult! Jeg digger bokstavene! Også liker jeg at bildet liksom er litt råere enn mange av de andre som er med i utfordringen :) Lykke til!

LilleLeo sa...

Åh! Jeg falt p l a d a s k for bokstaven med lys! Gåsh!

rikke sa...

Elsker den S´en din!!!