torsdag 3. mai 2012

Utesesongen er igang

Endelig er sommeren nesten her. Bambusene overlevde vinteren igjen, alltid like spennende. Har hatt de i 3 år nå, og de har vokst seg litt fyldigere. Uteområdet er ikke helt ferdig. Skal ha stållister rundt de nedfelte bambusene, og topper det hele med belysning. Har bare tatt litt tid, men nå må vi få det gjort. Nå må jeg få plantet litt rundt om i krukkene igjen, så blir det fint til 17-Mai :)




Solstolene står klare, så nå er det bare til å kaste på bikinien :)



Elsker de hvite rullesteinene, blir litt eksotisk med en gang :)




Så morro at det er så mange som vil være med på giveawayen min! Og velkommen til nye følgere!

Ha en super uke!

Klem Lene :)

16 kommentarer:

Maskinistfrua sa...

Her fikk vi kjenne på sommerfølelsen ja! Kjempe fint uteområde! Rullestener og bambus gjør det med ett ganske eksotisk:)

takhøyde sa...

Nydelig hos deg!!
Helt min stil!!
Jeg har også steiner mellom noen busker - fint og lett å holde!
Mine bambuser klarte seg ikke - kanskje jeg må ha noen nye!!!
Nyt sommerdagen din!

Klem Heidi :)

Martha sa...

For en deilig uteplass..ser helt nydelig ut!!
Satser på bikinivær da..
God klem fra meg:)

Anne Grete sa...

Så lekkert dere har det på uteområdet :)

Nyt dagen :)

STYLIZIMO sa...

Det ser jo bare helt smasking ut på uteplassen deres. Ååå, skkuar sånn jeg drømmer om, men da må vi flytte først :)
Tenkte uansett at jeg skulle investere i en bambusplante i år. De er jo så fine.

Så du har en Chihuahua du også? så kos - der er jo så herlige! Gutt eller tispe?

klem fra meg
Nina

Lisette sa...

Så fin uteplass;) og tusen takk for oppløftende komentar hos meg i dag. Friske og klare bilder tar du også;)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Å, så fint og deilig det så ut!!!!

bohemian girl sa...

Du har det jo superfint ute! Det så jeg jo også da jeg var hos deg.....fantastisk uteplass og bambus er også min favoritt! Ha en fin kveld, Lene. Stor klem

ELLEMELL sa...

så fint det var på uteplassen!
jeg hadde en innebambus.... den døde aldri... så satt jeg den ut, og da forsvant den gitt...
fint med de hvite steinene...:)
klem ellemell

Anonym sa...

Hei!
Så herlig ute-plass du har:) gleder meg til å se mer.
Sov godt

Klem Merete

Unknown sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.
Herlig uteplass du viser, måtte bare det gode været fortsette slik at lysten til å gjøre noe ute kommer snikende;-)
Fin søndag til deg

NIB sa...

Heihei:)

For en herlig uteplass!

Prøvde å sende deg en mail, men får den bare i retur.
Kan du sende meg en mail?

Klemsi,
AH

Lykkefryd sa...

Ser ut som en utrolig deilig uteplass :)

Fruehuset sa...

Lekker uteplass!
Bambus er veldig dekorativt og fint:)
Liker så godt store grønne planter som rommer og gjer det litt lunere.

Håper på masse solskinnsdagar i bikini for oss alle:)

Fin torsdag til deg:)

ingridsboble sa...

Så gøy med bambus ute! Hadde ikke falt meg inn i dette landet... Takk for inspirasjon :)

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Kvar er du? Kom plutseleg på at eg sakna deg veldig? :) Nydeleg hage, her er den nedprioritert, inntil ei gravemaskin har tid til å kome og hjelpe til!

Håper du har det bra!

Klem,
e :)