lørdag 3. mars 2012

Vakreste koppen

Idag koser jeg meg med tebrød og te i den fineste koppen jeg noen gang har sett! Har siklet på den i flere mnd, og igår måtte jeg bare ha den :) Har dere sett noe så vakkert! Bulkete og ujevn men helt perfekt i mine øyne. Måtte ha 2 stk av den og den er jo superfin til å mixse med andre kopper.






Skal love deg at teen smakte mye bedre i denne koppen! :)

Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen! Setter pris på hver eneste en! Og ser at jeg har rundet 200 følgere nå!!! Stas :) 

Her går det i ett så ikke like flink med å kommentere rundt omkring, men skal bli flinkere :)

Ha en super helg alle sammen!

Klem Lene

12 kommentarer:

top of the moon sa...

Den koppen hadde sjel.
Vedder på teen smakte bedre i den koppen
(og ikke minst sammen med det smørbrødet)
Fin lørdag

Anonym sa...

Den koppen var flott:)
Ønske deg ein forsatt fin lørdag:)

Unknown sa...

Det var en tøff kopp ja:)
Og tipper det winerbrødet smakte herlig og ♥

Ha en fin fin lørdag!!

Martha sa...

Den var nydelig..herlig med slike kjøp!!
Ønsker deg en flott helg..jeg skal ut på jentefest..
Klem!!

sa...

Nydelig krus :)
Hvilket merke er det fra?
Ønsker deg en god helg videre ♥
Klem Anette

bohemian girl sa...

Helt enig i at den koppen er bare fantastisk!

Hulda sa...

Den koppen likte jeg også godt, så enkel og fin i formen. Nydelig bilde! :) -Husfruas Memoarer-

Silje/whippetliv sa...

Skikkelig sjarmerende kopp! Skjønner godt at teen smakte bedre ;-) hihi

Kose deg i helga!

Klem fra Silje.

Maskinistfrua sa...

oiii så skjønn kopp! Nydelig helg til deg og dine♥

Fotograf Britt sa...

For en herlig kopp....:)

Ta en titt innom bloggen min og se etter en giveaway som jeg har der...

Ha en fin søndag...

Britt Kristin

Fruehuset sa...

Nydelig kopp:)
Likte hanken kjempe godt.

God søndag til deg:)

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Så fin blogg du har :)
Har kikket litt rundt, synes det er en stilig miks av nytt og gammelt!
La meg til som følger.
Ha en fin fin dag!
Klem