onsdag 22. februar 2012

Litt større stue

Endelig har vi fått bygget ut stuen oppe i 2 etg! Det var en liten åpning mellom stuen i hoved etg og stue i 2 etg. Det var jo rene fellen for barn også, i og med sofaen stod inntil gelenderet. Så nå har vi fått mye større og ikke minst sikrere stue :) Kan trekke sofaen helt inntil vinduet noe vi ikke kunne før.




Er ennå ikke helt ferdig med gulvet under sofaen, men bilder må jeg ta likevel :)


Ha en super dag alle sammen og takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen!


Klem Lene

10 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefint! Elskar stilen din og bilda dine! Spennende med forandringar i heimen, eg har SÅ lyst å få gjort ting her, men er så dårleg i ryggen, at eg ligg for det meste. God oppmuntring å få sjå andre sine prosjekt! ;)

Klem,
e

Marlene sa...

Herlig! Nydelige Bilder. :)

klem

Elisabeth sa...

Stadig prosjekter på gang hjemme hos deg!
Høres ut som ett fornuftig valg ifht stuen,
fint blir det og : )

Fortsatt fin onsdag : )
God klem fra meg

Unknown sa...

De er bra med forbedre prosjekter! Det ser koselig med masse lys og fine puter.

ha en fint dag,
Vicky

top of the moon sa...

Så fint dere har fått det, lykten på bordet likte jeg spesielt godt! Finfin onsdag til deg

Nennes sa...

så nydelig :)

Elsker puten!!!

Ha en fin dag.

(eddas) sa...

Hei hei:)
Tusen takk for koselig kommentar,er så lekkkert hos deg:)
klemklem

Jane sa...

Kjempe lekkert synes jeg :)
Ønsker deg en fin kveld.
klem Jane

Fruehuset sa...

Så lyst og fagert!
Ser ut som ei koselig stove:)

Ha ein fin fin veslelørdag, klem Marianne:)

bohemian girl sa...

Såå fint! Gleder meg til å se enda flere bilder!! Veldig fine bilder du tar, som vanlig...Så smart å bygge ut litt da..Ha en fin dag! Klem