onsdag 16. november 2011

Har lyst til å vise dere et bilde av meg høygravid med tvillingene :) Det føles som igår og tiden bare fly! Blir også litt trist for jeg føler tiden bare forsvinner. Det er så viktig å ta vare på hvert øyeblikk. Har verdens snilleste gutter. De har sovet hele natten siden de var 2,5 mnd. Her er jeg 2 dager før fødsel. Ble igangsatt i uke 38, da fikk jeg ikke lov til å gå lenger :) Beklager litt dårlig bilde :)



Det er helt fantastisk å være mamma! Det aller aller beste! Er så ubeskrivelig glad i solstrålene mine! :)

Ha en super dag alle sammen!

Klem Lene

22 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så fin du var!
Sikkert litt deilig og bli ferdig med
graviditeten óg, regner med du kjente vekten
av magen : )
..å være mamma er virkelig det beste..

Fin onsdagskveld til deg!
Klem Elisabeth

Fru Fjeldhammer sa...

Så fin du var, så herlig med to stykk da!

Man elsker barna sine overalt på jord, men det er jaggu tøft også!

klem

Lisette sa...

Å gå gravid er helt spesielt...og med tvillinger da!!!!:=) Og nydelig stor mage du bar den fiiiiint;) Klem

Martha sa...

Wow..Kul mage!!!
mammarollen er det beste ja!!
God klem til fine deg..

Unknown sa...

Wow, det var mage ja!
Men så fin da;)
Er så vakkert med gravide mager syns jeg ♥

Huff ja, tiden flyyyr avgårde, mine er 12 og 14 de, og jeg husker det som det var i går at de var 2 og 4...og jeg savner det;)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

takhøyde sa...

Stooor mage gitt - og 2 stk!!
Jeg hadde nesten glemt hvor diger en kan bli - for så å bli som før!!
Det er jo fantastisk!!
Kooos deg med de små - tida går så altfor fort!!
Klem Heidi :)

cathrine - trettien [31] sa...

Det må være spesielt å bære fram to samtidig! - og sikkert tungt.. Fine ord om dine søte små. Vi må nyte vært sekund for tiden flyyyr! :) Takk for koselig kommentar hos meg! Ha en fin kveld!
Klem C.

Vivian sa...

Så fiiin mage♥ Ja det må være spesielt å ha to stykker på en gang. Tida flyr, føler det var i går jeg hadde slik mage - men det er snart 6 mnd siden:)

Klem Vivian

No.15 sa...

Fin mage. Synes ikke den var så stor til at det var 2 stk der da. :)
Snart kommer min baby nr 2 ut og det skal bli bra.

Ha en fin kveld.

Lise

Karlotte sa...

Så koselig innlegg!! At du hadde to bebyer inni der er ikke helt til å tro:-)
Tiden går fort ja. Her har vi blitt bleiefrie i huset etter 4,5 år med bleieskifting. Det er stort, men også litt vemodig!
Ha en fin uke kjære deg, klem fra Karlotte

bohemian girl sa...

Så flott bilde, koselig å se! Du har rett; man må ta vare på tida, for den er her og nå! Jeg er glad jeg kunne være hjemme i nesten 1,5 år med mine...verdifull tid! Men, da begynte jeg jammen nesten ' å gå på veggen' også...savnet å komme meg ut blant folk. Uansett, jeg er enig med deg; det største i livet er å være så heldig å få bli mamma! Jeg takker hver dag for det.

Pernille Ulrikke sa...

Ja, det er helt fantastisk å være mamma. Jeg elsket også tiden som gravid, selvom jeg hadde mange plager så var det en fantastisk tid og nå sitter jeg igjen den beste gaven -en datter.

Nydelig bilde og jeg synes du hadde en flott tvilling-mage!

Precious Home sa...

Skjønner deg godt! Jeg føler meg som verdens heldigste og har "bare" en foreløpig:)
Vi er heldige som får oppleve dette:)

Tiden går altfor fort...mange ganger har jeg bare lyst til å stoppe den!

Ha en fin kveld

Anonym sa...

Så deilig at de har sovet hele natten fra de var så små, godt for en mamma det!

Ellers syns jeg du hadde liten mage jeg da til å være høygravid med 2 gutter *smiler* jeg er sikker på jeg var like stor med bare en i magen!

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Så koslig innlegg:)
Ja må bare nye tiden,tiden går desverre alt for fort!
Ha en koslig kveld :)
-Beate-

Fruehuset sa...

Så flott bilde:))

Hvite tulipaner sa...

Åh, herlig med tvillinger da! Fint bilde:)
God helg!
Klem E

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Innom en snartur for å ønske deg ei super duper helg! Jeg drar til fjells og håper på å finne vinteren ;-)

Takk for alle søte kommentarer. Morsomt bilde forresten ;-)

Klæm Vibeke

Sweet Chili . sa...

For en fin mage:) Det må vare spesielt å bære frem to:)

Å være mamma er det beste i verden og kjempe stas.! Synes ikke det er lenge siden jeg gikk vaggende omkring med stooor mage, men lillesnuppa er allerede 21 mnd... Tiden flyr.

Ønsker deg en fin helg Lene!

Klem, Pernille

Anonym sa...

Du er og var veldig vakker og det er guttene dine også!
Håper vi sees i bursdagen i morgen.
Klem fra Lene og Erica,

Line sa...

herlig bilde og en flott mage! Er sp enig med deg! Finnes ikke noe bedre i verden enn å være mamma til søde snå. vi må bare nyte tiden mens vi har de hjemme hos oss....snart er de på farten over alt, Heldigvis er de små enda, så her skal det nytes. Ha en flott helg, og kos dg med dine. Klem Line

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Så fint bilde! Jeg er glad for å se at det går an å gå med tvillinger uten å bli monstersvær, jeg er i uke 28, men ikke megastor selv:-)
Gleder meg til mine gutter kommer ut! Var på UL idag og alt så bra ut, det ligger an til vanlig fødsel med en i hode- og en i seteleie:-)
Ha en fin kveld!
Hilsen Jeanette