søndag 6. november 2011

Goodiebag

Her er bare noe av det vi fikk på bloggtreffet hos Hviit. Posen var stappfull!





Adventslys fra Tine K, Linservietter og serviettringer fra Eightmood, neglelakk fra Montana, Julekuler fra Kid interiør, produkter fra Ren Skincare, Skinnpung fra Soul of Maia, Perlehjerter fra Ellos, Hjerte fra Skeidar, te fra Pukka, Energibar fra Nutrilett, nydelig krus fra Littala, kort fra Covent Garden, Emil krus fra Rörstrand, en tapetrull fra Storeys, Shampo og hårstyling fra Goldwell.

Vi fikk også med oss magasiner fra ELLE, Rom123, BoNytt og Bolig Drøm samt fargeprøver!

For en bag sier nå bare jeg!!! :)

Fortsatt fin søndag!

Klem Lene

12 kommentarer:

Karoline sa...

SÅ mye fint :) Veldig stas å få kommentar fra deg på bloggen min. Du er jo en favoritt! Er blitt veldig glad i denne bloggen :) Ha en fortsatt fin søndag!
Klem Karoline

Kari sa...

Heldig du, her var det jo utrolig masse fint! Klem og god søndag til deg

Precious Home sa...

Ja, for en goodiebag! Vi er heldige!

Ha en fin søndag!

Hvite tulipaner sa...

Elsker goodiebags:) Kjempefine ting!
Ha en fortsatt fin søndag!
Klem E

Fruehuset sa...

Wow, så flotte gåver:)

Ha ein flott søndag!

Unknown sa...

Herlige gaver dere har fått! Skulle såååååå ønske at jeg var der og fikk treffe dere alle;)

KLEM

Unknown sa...

DIGGER rustlampen du har fått deg! ♥ Utrolig stilig :-)
Det bloggtreffet er jeg misunnelig på altså. Skjønner jeg gikk glipp av noe stort ;-)

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Ellen

Unknown sa...

Ja, ikke sant!!
Det var helt WOW og kommer hjem og sjekke posen ♥
Koselig kveld, med herlige jenter og fiiin shoping!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Karlotte sa...

Hei min kjære Lene:-)

Takker for fin kommentar! Den sorte kurven er fra Bolia, og de har den i 3 ulike størrelser. Bl.a. en ganske så stor som jeg egentlig veldig gjerne kunne tenkt meg å ha ved siden av sofaen til litt puter og pledd og sånt...! Du så stjernen ja!! Elsker den:-) Har ikke helt greid å bestemme meg for hvor jeg skal henge den opp, men har bestemt at stjerne på veggen funker like godt i november som i desember!!

Ha en fin uke, klem

Sweet Chili . sa...

Wiii så heldige vi var! Goodibagen var over all forventning og det var stas å komme hjem og titte igjennom innholdet:)

Ha en fin ny uke. Klem, Pernille

bohemian girl sa...

Ja, den goodiebagen var jammen gøy å få....Selv likte jeg veldig godt å få produkter fra REN....igjen; tusen takk for hyggelig kveld! Klem Bente

Lillekatt sa...

Så utrolig fine bilder du har tatt!! Masse godsaker der ja ;-) Håper vi ses igjen snart, snuppa, var så morsomt å møte deg, men fikk jo ikke snakket så mye sammen!