fredag 25. november 2011

Du grønne glitrende

Ja, nå er faktisk treet pyntet! Jeg klarte jo ikke holde meg, og treet kom jo aldri ut igjen slik det egentlig skulle :) Jeg syntes det er kjempekos! Det er førjulstiden jeg koser meg skikkelig, og da skal jeg sitte å beundre dette treet i hele Desember :) Og det er kun pynt som ikke kan knuse siden vi har 2 små i hus :) Treet er ikke så veldig spennende foreløpig, heldigvis!







Har vært en del sykdom her, som nå forhåpentligvis er slutt! Har ikke vært mye blogging i det siste, men håper jeg er tilbake nå :) Skal snart sette igang å bake litt også, for plutselig fikk jeg litt panikk om at julen nå nærmer seg :)

Husk å meld dere på min giveaway om dere ikke har gjort det! Det kan dere gjøre HER

Ønsker dere alle sammen en fin dag!

Klem Lene

32 kommentarer:

Lisette sa...

Nydelig juletre, større en mitt;) hehe...har også juletreet mitt ute i dag;) God helg, godt dere er friske!

Martha sa...

Det var nydelig..
Mitt tre blir aldri helt slik jeg ser for meg..men men..
Likte godt formen på det..hvilken type er det??Og kommer det å vare desember ut???
God helg..og hold dere friske!!
Klem:)

Sukkertøy for øyet sa...

Åååå!
Så koselig!!
godt det ikke bare er meg som tenker å pynte juletreet så tidlig!
Her blir det vel rundt 1 desember tenker jeg..
Synes liksom at det er adventstiden som er KOS, og det at man pynter juletreet 23 desember skjønner jeg bare ikke..*ler*
Mye koseligere å se på treet i hele desember da!!

FINT pyntet :)

Klem Ida Susanne

takhøyde sa...

Så greit med alt som er gjort da - så fint det ble!! Kos deg med treet ditt - ca. 3 uker før mitt kommer inn!!!
Klem Heidi :)

Sweet Chili . sa...

Så fint det ble! Og gøy å se bilder av stuen din fra ulike vinkler. Fint har du det! :))

Her har vi hatt omgangsyke hele uken så sykdom er vist noe man ikke kan unngå med de små... Håper guttene dine er friske og raske og klar for helg! :)

Klem, Pernille

Jane sa...

For et nydelig tre :) Her et det nok bannlyst med juletre før 23. desember, men til gjengjeld så hadde det kanskje ikke vært igjen noen nåler på det innen jul hvis det ble tatt inn nå. Går ann med ditt lekre tre i plastikk som ser så sinnsykt ekte ut :) Godt med alt som er gjort ja... Holder på å bake og lage konfekt her om dagen. Kos :)

Masse god bedring til dine 2 små.
klem Jane

24 sa...

Så nydelig! No fikk eg også lyst å hente inn og pynte eit juletre!! Men tviler på eg får lov før langt uti desember :p Så sånn er det!

Håper du fa ei super helg!
Klem Helene

PS. Me har juleutfordring på gong: Vis oss din adventsstake, hiv deg gjerne med :)

ZanZ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Karlotte sa...

Så koselig- fikk skikkelig julestemning jeg nå!! Enig i at det ser helt ekte ut og at det var veldig moro å se den FINE stua di fra flere vinkler. Apropo panikk for at tiden går fort: Vi har jo bestemt oss for å feire jul for første gang i Landhandleriet i år og slengte ut litt invitasjoner til nærmeste familie fra Trøndelag. I går kom påmeldingen: 6 voksne - da ble jeg litt stressa;-) Selv om det mest av alt er koselig da! Må bare totalrennovere et gjesterom og bad først.....!

Håper formen deres er god til helga. Hangler på 10. dagen selv så det henger jammen i - men, bedre og bedre dag for dag!

Fin fredag, klem klem

Fru Fjeldhammer sa...

Oioioi, her står alt på stell... Så bra! treet er jo bare fantastisk!

God helg til deg og dine!
klem

Unknown sa...

Wow, ja det vakke dårlig;)
Kjempefint var det da!
Her kan vi nok ikke ta inn treet før 23 desember, det er liksom tradisjon det, hehe;) Litt syns egentlig, for det er i adventtiden all kosen er, etter jul er jeg egentlig lei alt;)

LEKRE bilder!
Ha en fin kveld ♥

Klem Line

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

åh, så koselig!!! og for et utrolig flott tre!! gleder meg til å pynte vårt, men det blir noen uker til altså!! fine bilder også
klem

Elisabeth sa...

Det ble så fint!
Likte så godt hjertene i ullfilt, hvor er de
fra? Spennende å se stuen fra nye vinkler, også
så herlig lys det var på bildene!
Ha en herlig helg, håper det ikke blir
mer sykdom på dere.
Klem Elisabeth

Myke minutter sa...

Herlig, kjør på med juletre sier nå bare jeg! :) Har selv hatt lyst å pynte for fullt fra begynnelsen av desember, men så fikk vi prinsen vår 17/12 for snart to år siden, så ny tradisjon er bursdagsfeiring to uker før jul og så full pynting etter det :) Tar ikke sjansen på barneselskap med juletre, hehe. Er også inspirert av USA der jeg har bodd et par år, hvor man pynter fra 1/12. Hjemmefra er jeg vant med juletrepynting lille julaften, men det er bare stress... Dessuten er jeg klar for å hive ut julen ca 4. juledag, så litt tid må man jo ha til å nyte den før det :) Ønsker deg og dine en herlig helg! Klem

Vivian sa...

Så herlig!!!
Enig at det er førjulstida som er best.
Ha ei kos helg! Klem Vivian

Tina sa...

Kjempefine bilder og flott tre. Tror jammen jeg ikke har vært inne her tidligere. En vakker blogg og et vakkert hjem! Herlige småtroll som ligger på koffertene... arti!

Ønsker deg ei fin førjulstid!

NB! Flere som begynner så smått å få litt panikk her.... gusj jula kommer fort i år!

Maskinistfrua sa...

Det ble kjempe fint! Og jeg har en haug av glasskuler, men med 3 små tror jeg at jeg må gå for en uknuselig jul jeg også:)Filt pynten var veldig fin, må se meg om etter sånne jeg også:) God bedring til dere og riktig god helg!

Marte sa...

Så koselig julestemning hos deg!

Det gjelder å kose seg så mye og leeenge man bare kan!!

God helg!

Marte:o)

Sommerhuset i bakken sa...

Vakkert, vakkert juletre! Nydelig pyntet! Skjønner godt at du ikke ville ta det ut igjen ;-) Fantastisk å kunne nyte treet litt lenger enn de faste (få) dagene. Fikk skikkelig julestemning av å se på bildene dine. Kjente juleroen senke seg her inne - men regner med at stresset kommer tilbake så fort jeg logger ut ;-) for her ikke mye gjort til jul enda - dessverre.

Åh du, for et skjønt, skjønt bilde av guttene dine i innlegget under her. Utrolig fint og søtt!

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Vakker blogg du har!
Nydelig og naturlig pynt på treet. Skikkelig god julestemning :-)
God første helg i advent!
Klem carina

Natalie sa...

For et NYDELIG pynta tre! Perfekt, og akkurat sånn jeg ville hatt det (om vi hadde plass til juletre!). Herlig:) skikkelig julefølelse!

Øyeblikk sa...

Oj - så fint det var! Og så må eg få takka for det første lille rykket av julestemning - den fekk eg når eg såg treet ditt. Har venta litt på det i grunn.

Klem Eli

Hege Morris sa...

åååå akkurat sånne juletrær jeg liker!!!!! her går det alltid på hvitt, beige, sølv og gull.
utrolig fint. ha en fin helg
klem Hege

Brigg sa...

fantastisk fint!! er enig..ang juletrær. tenkte faktisk jeg skulle pynte juletreet snart jeg også. førjulstiden er en fin tid:-)

dryss sa...

For et fint julehjem! Veldig fint juletre som står godt i stil med resten av det du viser av hjemmet og pynten:-) Nyt desember!

Min Lykke sa...

Sååå fint!:) Herlig juletre og med masse finfin pynt! Nå gleder jeg meg bare enda mer til jul:)
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

Fru M sa...

Hei
Nyyydelig tre og pynt. Herlig julestemning. Klem Å

Thelma Louise sa...

dette var lekkert..)) stjernene toppet det..))

ha en kos søndag..))

takk for titten..))

Unknown sa...

Her var det jul i stua! Liker stilmiksen din :) Mona

Bettum Villa sa...

Veldig flott pyntet!:D Gleder meg også til å få juletreet i hus.
Klem Madelén

Maliva`s verden sa...

Lekkert....dette bidraget må vel gå rett til finaleplass. Lykke til! Klem fra Maliva

Bekka sa...

Hei :)
Titter innom bidragene til NIBs juleutfordring og sanker inspirasjon og juleglede!
Kjempefint bidrag og vakre bilder!
God helg :) Klem